مسابقات سراسری قرآن کریم

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار روز اخبار داغ


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
رامین رها
9:28
شنبه 15 شهريور 1393

چهاردهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خواهران شاغل و خانواده های کارکنان ستاد آجا که پس از دو روز رقابت بین شرکت کنندگان در رشته های قرائت،حفظ و تفسیر با  معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

 به گزارش روابط عمومی ستاد آجا، در مراسم اختتامیه این مسابقات که با شرکت فرماندهان، مسئولان، کارکنان و خانواده های کارکنان ستاد آجا برگزار شد؛ حجت الاسلام سید جواد بهشتی، مفسر قرآن کریم و مشاور وزیر آموزش و پرورش طی سخنانی به آثار و برکات قرآن در زندگی اشاره و افزود: کسی که قرآن را در زندگی خود پیاده کند عزت دنیوی نیز شامل او خواهد شد و در جامعه بزرگ و محبوب می شود.

وی در ادامه گفت: برای رضایت قرآن، ما باید زیاد قرآن را مورد مطالعه و بررسی قرار داده و از برکات معنوی این کتاب آسمانی بهرمند شویم تا در روز قیامت به واسطه این کتاب آسمانی مورد عفو و بخشش قرار بگیریم.

این مفسر قرآن کریم در ادامه تصریح کرد: انتظار قرآن کریم از ما این است که وقتی آیات الهی را می شنویم سکوت کرده و به آن توجه ویژه نماییم  و در آیات، روایات و قصه های قرآن کریم تدبر و تفکر کنیمهمانگونه که در این باره رهبر معظم انقلاب فرمودند: به سوی فکر کردن و تفهیم معانی قرآن بروید.

بنابراین گزارش: 150 نفر شرکت کننده این دوره از مسابقات که از بین 1500 نفر در مراحل مقدماتی به این مرحله راه یافته بودند طی دو روز در رشته های حفظ، قرائت  و تفسیر قرآن مجید به رقابت پرداختند که از میان آنها 56 نفر به مرحله نهایی مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل و خانواده های کارکنان ارتش راه یافتند.



تعداد بازدید از این مطلب: 266
بازدید : 266

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به همه چیز از همه جا مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر